У розпалі двох судових справ щодо системи допомоги водієві “Autopilot”, компанія Tesla опублікувала оновлений звіт з безпеки, в якому стверджує, що її система значно підвищує безпеку на дорогах.
З 2018 року Tesla добровільно надає квартальні дані про аварії з участю своїх автомобілів. У звіті, оприлюдненому цього тижня разом з фінансовими показниками за другий квартал, компанія зазначила, що автомобілі з “Autopilot” проїхали понад шість мільйонів миль між аваріями, тоді як авто без системи проїхали трохи менше одного мільйона миль. Tesla стверджує, що навіть цей нижчий показник є трохи вищим за національний середній.
Однак, як зазначили експерти, ці дані не розкривають всю картину. Дві судові справи стверджують, що “Autopilot” може становити власний ризик для безпеки. Одна з них, яка стосується справи про ненавмисне вбивство, розпочалася цього тижня в федеральному суді в Маямі.
Суд розглядає випадок, коли автомобіль Tesla, керований Джорджем МакГі, проїхав на червоне світло в Флориді, в результаті чого загинув один чоловік, а інший отримав травму голови. Це перший випадок, коли федеральний суд розглядає справу, в якій стверджується, що “Autopilot” спричинив летальну аварію.
У Каліфорнії, в свою чергу, Департамент транспортних засобів (DMV) звернувся до суду з проханням призупинити ліцензію на продаж Tesla на 30 днів через нібито misleading statements про “Autopilot” та “Full Self-Driving” системи. DMV стурбований не лише назвами, а й заявами, які натякають на можливості, яких ці системи не мають.
Tesla стверджує, що попередження для водіїв залишатися уважними є достатніми, щоб уникнути непорозумінь. Проте, критики вказують на те, що реклама та недоказані звіти про безпеку можуть вводити в оману водіїв, що може призвести до серйозних наслідків.