Tesla знову під прицілом регуляторів через повернення суперечливого режиму водіння, відомого як “Mad Max”. Цей режим є частиною системи повного самостійного водіння (FSD) компанії та пропонує швидше обгони та часті зміни смуг. На думку Національної адміністрації безпеки дорожнього руху (NHTSA), це може створити потенційні ризики для безпеки, оскільки режим вимагає постійного контролю з боку водія.
Версія програмного забезпечення FSD 14.1.2 наразі розгортається на близько 2.9 мільйона автомобілів Tesla в США. Регулятори вже розпочали нове розслідування, оскільки існує безліч відео, що демонструють агресивну поведінку автомобілів у трафіку, що викликає занепокоєння експертів.
NHTSA проводить кілька розслідувань щодо інцидентів з участю систем допомоги водіям Tesla, включаючи 58 аварій, зокрема з екстреними службами. Дехто вважає, що така назва, як “Mad Max”, може заохочувати неналежне використання технології та затуманювати межі між допомогою водієві та повною автономією.
Цей крок ставить під питання, чи зможе Tesla зберегти свою філософію допомоги водіям у поточному вигляді чи змусить компанію піти на більш консервативний підхід. Це також створює новий тиск на обіцянку Ілона Маска щодо справжньої автономії автомобілів через оновлення по повітрю.
Питання в тому, чи призведе новий контроль до пришвидшення розвитку автономного водіння Tesla або, навпаки, до посилення обмежень.

 
																								 
																								