Tesla призначила нового керівника з продажів, і це не автоспеціаліст. За інформацією Reuters, на цю посаду призначено Раджіва “Рад” Джеганатана, який раніше працював у сфері ІТ. Він приєднався до Tesla у 2012 році як старший інженер, відповідаючи за інфраструктуру інтернету та безпеку хмарних технологій. Тепер, після 12 років роботи в ІТ та операціях, він очолив глобальну команду з продажів.
Цей призначення виглядає досить незвично. Протягом останніх кількох місяців Tesla втратила ряд досвідчених керівників, таких як Трой Джонс, Омеад Афшар і Дженна Ферруа. Відповідно до нових обставин, Ілон Маск вирішив покластися на інженерів і старожилів компанії, щоб стабілізувати ситуацію. Джеганатан тепер відповідає не лише за глобальні продажі, але й за деякі аспекти сервісу та доставки, особливо в Північній Америці.
Однак час для таких змін вкрай невдалий. У другому кварталі 2023 року поставки Tesla знизилися на 14% у порівнянні з попереднім роком, а компанія пережила два поспіль квартали падіння. Інвестори стурбовані, а моральний дух всередині компанії перебуває на низькому рівні. Чому ж ІТ-керівник зараз очолює продажі?
Цей крок відбувається на фоні стагнації попиту на старі моделі Tesla. За останнім звітом продажів електромобілів, лише одна модель Tesla продається краще, ніж минулого року, тоді як решта лінійки показує погані результати. Навіть у Китаї, де Tesla колись мала сильні позиції, ситуація погіршується.
У компанії нещодавно подали регуляторні документи для нової моделі Model 3+, яка обіцяє до 497 миль пробігу на одному заряді. Це значний крок уперед, але невідомо, коли і чи взагалі вона з’явиться в США. Також компанія тихо представила модель Model Y L — більшу версію популярного кросовера, але вона поки що, здається, призначена лише для Китаю.
Тим часом, Маск продовжує обіцяти “найепічнішу демонстрацію”, яка, як вважається, представить довгоочікуваний Tesla Roadster. Однак зміни в керівництві, здається, є чимось більш глибоким і основоположним, ніж просто театралізованим шоу. З Маском, який тепер особисто керує продажами в Північній Америці та Європі, і Джеганатаном, що займається щоденними справами, Tesla, здається, ставить на лояльність всередині компанії, а не на традиційний досвід. Ця стратегія ризикована, особливо з огляду на конкурентів, які набирають обертів.