Tesla відкрила два офіційні магазини в Індії, намагаючись увійти на ринок після багаторічних зусиль уникнути високих імпортних мит на іноземні автомобілі. Генеральний директор Tesla Ілон Маск неодноразово зустрічався з прем’єр-міністром Індії Нарендрою Моді, обговорюючи можливість будівництва гігафабрики в країні, але ці переговори не призвели до позитивних результатів.
Наразі Tesla пропонує в Індії лише модель Y, зібрану в Китаї, і не має планів щодо будівництва повноцінного заводу в країні з населенням понад один мільярд осіб, оскільки місцеві автовиробники продовжують зростати.
Індія залишалася непривітною для Tesla протягом тривалого часу, і, попри чутки про бажання компанії розмістити свої гігафабрики в Індії, жодного разу не було досягнуто серйозних угод.
У 2023 році Індія знову згадувалася як один з можливих варіантів для гігафабрики, але ці спроби не дали результатів. Маск також обговорював з Моді можливість будівництва заводу, що могло б дати Tesla величезний потенціал для експорту.
Однією з причин, чому Індія була серед фіналістів для нового заводу, є її розвинута мережа електромобільної мікромобільності, що робить країну придатною для тисяч станцій Supercharger.
Однак, з огляду на зростання вартості, знищення моделі за $25,000 та високі імпортні мита, шанси на будівництво гігафабрики в Індії зменшились.
Tesla відкрила шоурум у Делі та планує відкрити ще один у Мумбаї. Проте, модель Y в Індії буде доступна лише для заможних споживачів, і не зможе конкурувати з доступними електромобілями від місцевих виробників.
В даний час, з фінансовими труднощами Tesla, перспективи будівництва заводу в Індії виглядають ще менш ймовірними, ніж два роки тому.