Дослідження двигуна 1FZ-FE, який став легендою завдяки своїй надійності, показало, чому цей агрегат здатен служити вірою і правдою протягом десятиліть. Двигун, що встановлюється на Toyota Land Cruiser, пройшов розбирання після 343,000 миль пробігу, і результати вражають.
У 1994 році випущений двигун показав мінімальний знос і велику кількість частин, які можна відновити. При розбиранні виявили, що поршні залишилися в хорошому стані, хоча один з них мав подряпини. Водночас, головка блоку і прокладка залишилися цілими, а знос підшипників відповідає віку. Проблема полягала в подряпаному борту одного з циліндрів, ймовірно, через бруд, що потрапив через відкритий повітряний фільтр.
Двигун 1FZ-FE здобув популярність завдяки своїй здатності працювати на великі дистанції з мінімальним технічним обслуговуванням. Хоча у нього є деякі слабкі місця, такі як прокладка головки блоку та відкладення шламу, правильне обслуговування може значно продовжити його термін служби.
Таким чином, з урахуванням належного догляду, 1FZ-FE може перевершити термін служби самого автомобіля. Цей двигун, хоч і не є найефективнішим, побудований на довговічність, чого сучасні двигуни часто не досягають.
