Toyota представляє концепт GR LH2: водневий гіперкар для Ле-Ману

Toyota презентувала свій новий концепт GR LH2 Racing, який працює на водневому паливі та обладнаний гібридною системою. Ця новинка була представлена на трасі Circuit de la Sarthe напередодні легендарних 24 годин Ле-Ману. GR LH2 розроблений з метою просування водневої технології в автоспорті та відзначає 40-річчя з моменту першої участі компанії в Ле-Мані.

Відзначимо, що концепт GR LH2 базується на моделі GR010 Hybrid Hypercar, яка брала участь у Світовому чемпіонаті з витривалості. Хоча Toyota не розкрила деталі про силову установку, відомо, що вона була розроблена в Технічному центрі Higashi-Fuji в Японії, а шасі виготовлено на заводі Gazoo Racing у Кельні, Німеччина.

Новий GR LH2 є спадкоємцем концепту GR H2, відрізняється новим дизайном кузова, включаючи модернізовані бічні повітрозабірники та більший задній спойлер. Довжина моделі складає 5100 мм, а ширина – 2050 мм.

Казукі Накаджіма, колишній гонщик Формули-1 та директор команди Toyota Gazoo Racing Europe, зазначив, що компанія є піонером технологій водневих двигунів з 2021 року. У 2021 році команда Rookie Racing брала участь у серії Super Taikyu в Японії, використовуючи водневий автомобіль Corolla, а в 2022 році Toyota продемонструвала потенціал водневих двигунів на ралі з GR Yaris H2.

На відміну від статичного концепту GR H2, GR LH2 є тестовим автомобілем, що працює. Камі Укобаяші, гонщик Toyota Gazoo Racing, підкреслив, що метою створення GR LH2 є демонстрація можливостей водню як енергетичного ресурсу у поєднанні з характерними звуками та відчуттями гоночного двигуна.

Toyota продовжує розвивати свої ініціативи в галузі водню, і здатність GR LH2 функціонувати як тестовий автомобіль є важливим кроком вперед. Команда Toyota Gazoo Racing, включаючи Камі Укобаяші, Нік Де Вріс і Майк Конвей, змагатиметься на 24 годинах Ле-Ману з 14 по 15 червня.