Тойота активно впроваджує нові технології, переходячи на водневі двигуни для важких вантажівок. Компанія планує модернізувати вантажівки класу 8, які працюють в порту Лонг-Біч, до свого нового покоління водневих технологій. Спільно з компанією Air Liquide буде побудована нова станція в Онтаріо, Каліфорнія, для зберігання рідкого водню, що дозволить швидше заправляти автомобілі.
Ця ініціатива з переходу на водень у вантажівках для каліфорнійських портів набирає обертів. В минулому році відкрилася перша в світі комерційна заправка для водневих вантажівок в порту Окленд, яка має в десять разів більшу ємність, ніж попередні станції. Вантажівки Hyundai з водневими паливними елементами вже працюють у цьому регіоні.
Тойота планує запустити вантажівки з новою системою Gen 3 FC, які можуть проїжджати до 600 тисяч миль без значного обслуговування. Заправка воднем буде здійснюватися як в Лонг-Біч, так і в новому центрі в Онтаріо, що забезпечить достатню кількість пального для вантажівок.
Крім того, Тойота співпрацює з FuelCell Energy для створення нового обробного центру автомобілів в порту Лонг-Біч, який також працюватиме на водневій енергії. Це центр буде одним з найбільших в Північній Америці, здатний обробляти понад 200,000 автомобілів щорічно.
Тойота вважає, що перехід на водневі технології може суттєво зменшити викиди в порту. Компанія вже реалізує водневі автомобілі Mirai, які працюють в Лонг-Біч з 2015 року. Проте, їх продажі залишаються невисокими через недостатню інфраструктуру заправок. Водночас, водневі вантажівки виявилися більш перспективними у цій галузі.