Toyota та Lexus анонсували спрощення своїх модельних ліній. Вони відмовляться від окремих електромобілів та автомобілів з ДВЗ, плануючи створення моделей, які зможуть працювати на будь-якому з цих типів приводів.
Протягом останніх років Toyota представила кілька унікальних електромобілів, починаючи з bZ4X (який незабаром буде перейменовано на bZ) та продовжуючи з bZ Woodland і електричним C-HR, що з’явиться у 2026 році. Lexus, у свою чергу, має електричну модель RZ, яка в 2026 році отримає систему керування з допомогою проводів та імітацію перемикання передач.
Водночас бензинові, гібридні та PHEV моделі продовжують існувати на окремих платформах. Спрощення модельних ліній має на меті відповісти на змінний попит на електромобілі.
Як зазначає Андреа Карлуччі, віце-президент Toyota – Lexus у Європі, “ми повинні спростити кількість силуетів з кількома типами приводів”. Новий Lexus ES демонструє цю майбутню стратегію, об’єднуючи в собі електромобіль та гібрид на одній платформі, що дозволяє гнучко реагувати на зміни попиту.
Лексус стверджує, що акцент на великих батареях може бути помилковим, адже споживачі ще не готові до повного переходу на електромобілі. Водночас, моделі з високою продуктивністю, такі як GR, та легендарний Land Cruiser залишаться без змін.