У травні 2025 року продажі легкових автомобілів у США знизилися до 15,65 мільйонів одиниць, що є значним падінням у порівнянні з 17,25 мільйона в квітні і 17,83 мільйона в березні. Це стало найбільшим зниженням з початку пандемії COVID-19 у квітні 2020 року, частково через зменшення запасів автомобілів, оскільки багато покупців намагалися уникнути підвищення цін через тарифи. У травні також зафіксовано 10% зниження витрат на стимулювання, оскільки менша кількість автомобілів у наявності зменшує потребу дилерів у знижках.
Прогнози Wards Intelligence свідчать, що ця динаміка продажів продовжиться до червня і в третій квартал, оскільки виробники автомобілів не поспішають збільшувати виробництво. “З огляду на умови, пов’язані з тарифами, споживачами та запасами автомобілів, травневі результати продажів, ймовірно, стануть останнім періодом цього року з позитивним зростанням у порівнянні з роком раніше та попереднім місяцем”, – зазначив аналітик Chris Hopson.
Серед успішних виробників у травні варто відзначити Ford Motor Company, яка збільшила продажі на 16% до 220,959 одиниць у річному обчисленні. Найкращими моделями стали Ford Escape, Explorer та Bronco Sport, продажі яких зросли на 24%, 23% і 46% відповідно. Hyundai та Kia також показали зростання, зокрема Hyundai відзначила продаж 17-мільйонного автомобіля з моменту виходу на ринок США.
Попри позитивні результати, більшість країн не уклали угоди зі США щодо зниження автомобільних тарифів, що може призвести до підвищення цін і подальшого зниження продажів у найближчі місяці. Водночас, деякі суди визнали тарифи колишнього президента Трампа незаконними, але ці рішення на даний момент оскаржуються.