Чотири провідні компанії у вантажному автопромислі подали позов проти Каліфорнії, стверджуючи, що штат не має права вводити нові жорсткі правила щодо викидів. Позивачами є Daimler Truck North America, Volvo Group North America, Paccar та International Motors, які звернулися до федерального суду у Сакраменто 11 серпня.
Цей конфлікт виник після того, як адміністрація президента США Дональда Трампа скасувала спеціальні дозволи, які раніше надавали Каліфорнії право встановлювати свої власні стандарти викидів для вантажівок. Ці дозволи дозволяли Каліфорнії просувати продажі вантажівок з нульовими викидами та жорсткіші обмеження на забруднення в рамках програми Clean Truck Partnership 2023 року.
Програма Clean Truck Partnership мала на меті зменшення викидів оксиду азоту та прискорення переходу на електричні та водневі вантажівки. У позові також згадуються губернатор Каліфорнії Гевін Ньюсом та Рада з повітряних ресурсів Каліфорнії (CARB), але жоден з них не коментував ситуацію публічно.
Слухання справи, що отримала назву Daimler Truck North America LLC et al v. California Air Resources Board et al, відбудеться у Східному районному суді Каліфорнії. Якщо Каліфорнія програє, їй доведеться дотримуватися менш суворих федеральних правил, що уповільнить її зусилля у боротьбі за чистіші вантажівки. Якщо ж вона виграє, виробники вантажівок повинні будуть дотримуватись одних з найсуворіших стандартів у країні.