VW стикається з колективним позовом через сенсорні елементи управління

Volkswagen зіткнувся з серйозними наслідками після переходу на сенсорні елементи управління, що призвело до колективного позову. Клієнти незадоволені новими елементами управління, які, на їхню думку, є не лише дратівливими, але й небезпечними. Основна проблема полягає в сенсорних елементах керма, які, за словами позивачів, легко активують адаптивний круїз-контроль, що може призвести до небезпечних ситуацій.

Позивачі стверджують, що випадкове включення адаптивного круїз-контролю у кросоверах Volkswagen ID.4 відбувається при легкому дотику до сенсорних панелей керма. Це може спричинити непередбачуване прискорення, що вже призвело до аварій. Наприклад, одна з позивачок, Джаніс Бічер, розповіла, що її ID.4 раптово прискорилася, коли вона заїжджала на парковку, і в результаті пошкодила автомобіль.

Позивачі також наголошують, що Volkswagen знав про цю проблему, але не вживав належних заходів для її усунення. Відзначається, що компанія не запропонувала безкоштовні ремонти або компенсацію. У 2025 році Volkswagen Golf GTI повернеться до традиційних кнопок, але зміни для ID.4 очікуються лише наступного року.

Цей випадок може спонукати виробників автомобілів відмовитися від дратівливих сенсорних елементів управління, оскільки великі організації безпеки можуть накладати штрафи на моделі з важкими у використанні системами управління.