Xiaomi планує вихід на міжнародний ринок електромобілів до 2027 року

Китайська компанія Xiaomi, відома своєю продукцією в галузі електроніки, оголосила про плани виходу на міжнародний ринок електромобілів до 2027 року. Генеральний директор компанії Лей Цзюнь повідомив про це в середу, зазначивши, що їхній новий електричний кросовер YU7 вже отримав 200 тисяч замовлень всього за три хвилини наприкінці червня, що ставить його в конкурентну позицію з Tesla Model Y.

У той час, як Tesla стикається з труднощами на китайському ринку, де спостерігається річне зниження продажів на 6,8% у другому кварталі, Xiaomi демонструє впевнений ріст. У травні кросовер SU7 став лідером з продажу в сегменті E у Китаї. Однак, Xiaomi, можливо, не зможе вийти на ринок США найближчим часом, що є неприємною новиною для Tesla, враховуючи труднощі компанії в інших регіонах, таких як Європа.

Попри обнадійливі замовлення, Xiaomi стикається з серйозними викликами на шляху до глобального розширення. Затримки в виробництві залишаються ключовим бар’єром: стандартні замовлення на YU7 можуть очікувати до 15 місяців, а варіант Max — до 9,5 місяців. Лей Цзюнь рекомендує потенційним покупцям розглянути альтернативи, такі як Xpeng G7 або Tesla Model Y, якщо їм терміново потрібен автомобіль.

Також Xiaomi має покращити контроль якості, оскільки SU7 посів останнє місце в китайському рейтингу якості автомобілів у сегменті великих електричних седанів. CEO компанії запевнив, що з самого початку вони зосередилися на якості, усвідомлюючи, що продукція буде під пильною увагою громадськості.

На думку аналітиків, Xiaomi має потужний потенціал для створення смарт-автомобілів завдяки своїй цифровій екосистемі, але для успішного виходу на міжнародний ринок компанії потрібно оптимізувати свою присутність у Китаї та подолати виробничі затримки.