Компанія ZF представила нове покоління електродвигунів для електромобілів (ЕВ), які включають модульні системи, що можуть бути адаптовані відповідно до потреб виробників автомобілів. На заході eMobility Tech Day у Німеччині компанія продемонструвала свої досягнення в оптимізації ваги та ефективності систем, що дозволяє зменшити вагу електромобілів.
ZF відзначила, що оптимізація контролю температури батареї за допомогою системи TherMaS забезпечила значні покращення в діапазоні. За словами доктора Отмара Шарера, старшого віце-президента ZF, “швидкість інновацій у багатьох компонентах електроприводу є величезною”, і компанія надає автомобільним виробникам можливість швидко впроваджувати нові технології.
Нове покоління електродвигунів ZF, що включає систему em:Select, демонструє зниження втрат енергії більше ніж на 25%, а також покращення параметрів ваги та ефективності. Модульна система co:SELECT включає функції двосторонньої зарядки та V2L (vehicle-to-load) та V2G (vehicle-to-grid), що дозволяє використовувати енергію батареї для живлення зовнішніх споживачів.
ZF також працює над новими рішеннями для подовження діапазону електромобілів, включаючи розробку нових розширювачів діапазону (eRE) та електричних розширювачів (eRE+). Зокрема, система TherMaS, що використовує пропан як охолоджувач, демонструє здатність забезпечити до 30% більше електричного діапазону в екстремальних погодних умовах.
Незважаючи на те, що майбутні прориви у технології батарей, такі як тверді батареї, залишаються важливими, ZF продовжує впроваджувати нові рішення у сфері електроприводів, поки чекає на їх появу на ринку.